Friday 9 May 2014

Penjelasan Yang Perlu Awk Tahu...

Ermm mcm mana nak mulakan sebuah penjelasan..Rasanya kali nih update status ni tak berapa nak ceria tetapi lebih kepada serius..Ok ke hadapan awk.!! yea la awk..awk dan awk...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk pertama kalinya saya ingin meminta maaf atas apa yang telah terjadi sehingga menyebabkan hati awk sengsara sebegitu..Saya baca setiap perkara yang awk coretkan dalam blog awk...Awk penah ingat tak..?? saya penah cakap saya nak berkawan tetapi jangan mengharapkan sesuatu yang lebih dri seorang kawan.. Saya boleh jadi kawan yang membuat awk gembira dan kongsi cerita untuk berborak tetapi saya tak nak bagi harapan kat awak yang semestinya akan menyebabkan awk kecewa.. Saya bukan begitu
yang akan memainkan perasaan awak...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk status blog awk pada Monday, January 2014...Untuk Aina: Hish saya bukan sebegitu orangnya..takkan la saya nak uji sesorang samada masih menunggu saya atau tak...Dan saya tak penah ketawa terhadap yana.. Selalu berdoa supaya dia jumpa yang lebih baik dari saya.

kata ibroheem: Pertemuan dan perpisahan datang dari Allah..kalau hati tak terbuka untuk sesiapa masakan boleh kawin.. Boleh ke kita berkahwin kalau dalam hati n perasaan hanya sekadar kawan n tak lebih dari tu...??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Artikel Wenesday, 5 Febuary 2014.. Awak telah stop pencarian saya dan menunggu saya...Ibarat mcm MH370 kan.. Awak.!! sebenarnya dalam hati saya hanya anggap awak kawan saya..kawan yang boleh dipercayai dan tak lebih dari itu.. Hati saya masih tidak boleh terima sesiapa... Tapi saya bersyukur sebagai kawan awk telah ketemui sesorang yang buat awak tersenyum.. Saya tumpang gembira atas perkongsian awak dalam blog awak... Tujuan saya mendiamkan diri atas sebab tak nak lagi beri apa2 harapan kat awak.. Takkan nak paksa hati untuk lebih dari itu walau hati tak leh terima..?

Saya harap awak boleh faham gan aper yang saya lalui..saya sudi berkawan gan awak tap tak lebih dari sekadar kawan...Saya sudi jadi kawan baik dekat awak... Niat saya ikhlas tak nak buat awk kecewa kemudian hari coz saya bukan lelaki yang suka mainkan perasaan awak...



No comments:

Post a Comment